سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گلوتن ذرت

خرید گلوتن ذرت را میتوانید از سایت کیمیا زرین انجام دهید در اینجا برای اطلاعات بیشترشما از خرید این محصول در ارتباط با آن بیشتر صحبت خواهیم کرد و ویژگی ها و کاربردهای آن بیشتر بیان می کنیم.

برای معرفی گلوتن ذرت باید بگوییم که گلوتن ذرت در واقع پروتئین ذرت است که به شکل گرانول های زرد و نارنجی از ذرت به دست می آید. گلوتن دارای فواید زیادی برای دام و طیور می باشد به همین علت یکی از دلایل خرید گلوتن ذرت، استفاده آن در تغذیه دام و طیور می باشد که در ادامه به طور مفصلتر در ارتباط با آن صحبتخواهیم کرد.

مخصوصا در رشد سالم و مناسب آنها. گلوتن ذرت به شکل پودر بوده و حاوی مقدار زیادی پروتئین است که مقدار ویتامین آ در آن حدود 70 درصد می باشد و البته این محصول قابلیت هضم بالایی هم دارد.

بعضی از دامداران و مرغداران از تاثیر گلوتن ذرت بر رشد دام و طیورشان آگاه نمی باشند به همین علت هم تا به حال برای خرید گلوتن ذرت اقدام نکرده اند. در این مطلب در ارتباط با فواید گلوتن ذرت خواهیم گفت تا از آ« مطلع شده و برای تغذیه دام خود آن را تهیه نمایید.

بهتر است تا برای تغذیه دام های خود از گلوتن استفاده نمایید و برای این منظور بهترین روش خرید گلوتن ذرت می باشد زیرا به دلیل داشتن پروتئین مناسب از نظر غذایی بسیار با ارزش می باشد.

غذای گلوتن ذرت،  پروتئین نامحلول می باشد که از فرآیند جداسازی نشاسته ذرت به وجود می آید. کل پروسه به طور کامل تحت شرایط بهداشتی و معتبر تولید می شود. گلوتن ذرت یکی از منابع پروتئین گیاهی مغذی می باشد که سرشار از اسید آمینه است و وجود آن در تغذیه می تواند بسیار مفید واقع شود. با توجه به قابلیت هضم آن، گلوتن ذرت به طور گسترده ای برای خوراک حیوان خانگی، خوراک آبزی و رژیم های گاو مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید گلوتن ذرت کاربرد های آن

  1. گلوتن ذرت می تواند رنگ تخم مرغ را تقویت کند و همچنین حاوی اسید های آمینه می باشد. این یک افزودنی خوب برای غذای دام و طیور و صنعت تغذیه است.
  2. غذای ماهی، منبع اصلی پروتئین در رژیم های غذایی آبزیان می باشد، از آنجایی که گلوتن ذرت منبع خوبی از پروتئین می باشد بسیار برای استفاده در غذای آبزیان پیشنهاد می شود و یکی از مواد غذایی گران قیمت برای آبزیان محسوب می شود.
  3. گلوتن ذرت یک نوع افزودنی خوراکی مناسب برای مرغ و دامداری و مقاوم در برابر بیماری های دام است.
  4. گلوتن ذرت با پروتئین بالا به طور گسترده ای در صنعت تغذیه استفاده می شود، مخصوصا در آبزیان گونه های میگو، این محصول در رشد میگوها بسیار مؤثر است. 
  5. گلوتن ذرت محصول جانبی کارخانه نشاسته پس از نشاسته ذرت می باشد. مواد خام آن ذرت است که به وسیله آن استخراج نشاسته گلوتن ذرت انجام می شود. و دام و طیور را در برابر بیماری مقاوم میسازد.
  6. از این محصول در کشاورزی نیز استفاده می شود.

در ادامه کاربرد های دیگر این محصول را آورده ایم این محصول را می توانید برای تغذیه دام ها و طیور مورد استفاده قرار دهید که در ادامه در ارتباط با هر کدام بیشتر توضیح داده ایم تا با اطلاعات بیشتری برای خرید گلوتن ذرت اقدام نمایید.

گلوتن ذرت غذای دام

شما می توانید خرید گلوتن ذرت را برای تغذیه دام تهیه نمایید که ویژگی های مصرفی آن را در زیر آورده ایم:

  • گلوتن ذرت را می توان نگهداری و انبار کرد این محصول از مواد مغذی بالایی برخوردار می باشد.
  • انرژی متابولیسمی آن چهار هزار کیلوکالری در هر یک کیلوگرم ماده خشک آن است.
  • پروتئین موجود در پودر گلوتن حدودا ده برابر پروتئین ذرت دانه ای می باشد.
  • استفاده از این محصول و در خوراک دام های شیرده به میزان 6 تا 10 درصد پیشنهاد می شود.

مقایسه کنجاله سویا و گلوتن ذرت در تغذیه دام

اگر بخواهیم که آمینواسید های کنجاله سویا و گلوتن ذرت برای تغذیه دام با یکدیگر مقایسه نماییم به شرح زیر می باشد:

گلوتن ذرت کنجاله سویا ماده اسیدآمینه ضروری

60 44 پروتئین خام

60/1 62/0 متیونین

00/2 72/1 ترئونین

50/2 07/2 ایزولوسین

93/2 17/2 والین

75/2 32/1 متیونین+سیستئین

مطالعه بیشتر : خرید سویا وارداتی

گلوتن ذرت غذای طیور

برای خرید گلوتن ذرت برای استفاده در تغذیه طیور بهتر است تا اطلاعات زیر را در اختیار داشته باشید:

  • ابتدا میزان و درصد استفاده گلوتن ذرت را در جیره غذای طیور شرح می دهیم.
  • این خوراک را در طیور تخمگذار در حال رشد 5/2 درصد و در زمان شروع تخمگذاری 4 تا 6 درصد مورد استفاده قرار می دهند.
  • در طیور گوشتی به میزان 6 درصد از این محصول استفاده می شود
  • همانطور که در جدول توضیح دادیم گلوتن ذرت حاوی متیونین و سیستئین می باشد.
  • اگر ذرت و کنجاله سویا و گلوتن ذرت را با هم ترکیب کنیم اسیدآمینه های شکل می گیرد که برای خوراک دام و طیور بسیار مفید می باشد و استفاده از آن بسیار توصیه می شود.

برای خرید گلوتن ذرت غذای دام، طیور می توانید به سایت کیمیا زرین مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با ما تماس حاصل فرمایید. در ادامه برای اطلاعات بیشتر در خرید گلوتن ذرت از مزایا و فواید این محصول بیشتر صحبت کرده ایم.

مزایا و ویژگی های گلوتن ذرت

برای خرید گلوتن ذرت بهتر است تا از مزایا آن اطلاع داشته باشید:

  1. این محصول دارای پروتئین بالایی می باشد
  2. ارزش غذایی بالایی دارد
  3. قیمت مناسبی دارد
  4. قابلیت هضم بالایی دارد
  5. بسیار خوش خوراک می باشد

فواید گلوتن ذرت دامی

همانطور که در بالا گفته شد گلوتن ذرت جایگاه ویژه ای در خوراک دام و طیور دارد و بعضی از دامداران و مرغداران از تاثیر گلوتن ذرت بر رشد دام و طیورشان آگاه نمی باشند. گلوتن ذرت محصولی فرآوری شده ذرت می باشد و برای تغذیه دام و طیور بسیار مفید می باشد به همین سبب خرید گلوتن ذرت برای تغذیه دام و طیور بسیار توصیه می شود.

در ادامه فواید گلوتن ذرت دامی را آورده ایم:

  • خوراک مفید و با ارزش برای مرغ و دامداری و مقاوم در برابر بیماری دام
  • گلوتن ذرت رنگ تخم مرغ را تقویت می کند.
  • به دلیل داشتن پروتئین بالا از ارزش بالایی برخوردار است

سخن آخر

خرید گلوتن ذرت برای تغذیه دام ها با توجه به خواص و فوایدی که در مطلب بالا گفته شد بسیار توصیه می شود در نتیجه بهتر استتا این محصول را در برنامه غذایی دام و طیور خود داشته باشید. برای تهیه این محصول می توانید به سایت کیمیا زرین مراجعه کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید.